23 de desembre del 2011

Bon Nadal

M’agrada llegir per plaer, per aprendre, per conèixer punts de vista diferents i per ampliar horitzons...M’agrada llegir, i en aquests temps d'immediatesa, de celeritat i de primacia de la tecnologia, agafar un llibre seure i llegir es converteix en un moment únic.
Fent referència a l’article que fa uns dies vaig veure a La Vanguardia, em reafirmo en què la lectura és fonamental per al nostre aprenentatge i més encara entre els més joves. I també estic d’acord que no ha de ser una imposició, els adults hem de transmetre als més petits aquest plaer perquè té importants repercussions en el seu aprenentatge vital. La lectura s’encomana igual que altres aficions i els més petits actuen moltes vegades per imitació. Si ens veuen llegir, segurament llegiran, per això en aquestes dates sempre recomano regalar llibres i regalar-nos el plaer de llegir plegats amb els nostres fills i filles. Us en recomano un: El conte de la Nit de Reis, un regal que fem als nens i nenes de les escoles que comencen a llegir.
A punt de rebre el Nadal us desitjo Bones Festes a tots i a totes, que gaudiu al màxim d’aquestes dates i les compartiu amb els vostres familiars i amics. La vida és un regal que hem d’aprofitar amb aquells que estimem i ens estimen.